ThereseStrid

Illa..

Sitter på jobbet och mår illa som tusan :(
Känns som jag bara vill hem och sova och hoppas på att allt går över!
Vet inte om det är magen som krånglar, jag kanske har ätit något dåligt eller så kan det ha och göra med att jag var inne och tog cellprover igår igen.
Vill helst inte bli sjuk och spy! Men det känns som det skulle kunna komma....BLÄÄÄ!
Det är ungefär 4 timmar kvar tills jag slutar så jag hoppas det går snabbt!
Hatar att sitta på jobbet och börja känna sig dålig, hände ju en gång förra året att jag fick magsjukan här. Kan säga att jag inte var så nöjd med tillvaron då :)
Gillar verkligen inget som har med sjukdomar att göra! Dock kan det vara lite mysigt att va lite trött i huvudet och bara få va hemma och kolla på film. Men där går gränsen. Ingen feber eller sån skit tack!
Ska ta en tablett nu och se om det går över! :)
God natt!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Sandra Saandriiie Åhfelt
skriven :

♥ MISSA INTE TÄVLINGEN I MIN BLOGG, DU KAN VINNA VALFRI VARA IFRÅN EVAS UNDERKLÄDER, OCH VEM FAN ÄLSKAR INTE NYA UNDERKLÄDER?!
♥ MASSA NYA BILDER PÅ MIN PITBULL/AMSTAFF
♥ TRÄNING OCH MAT TIPS TILL EN DRÖMKROPP! SOM JAG HAR :D

http://saandriiiee.blogg.se/