ThereseStrid

Kurrrrr

Å va hungrig jag är! Men micron på jobbet har ju tydligen bestämt sig för att lägga av så jag kan inte äta nåt :( Visst kunde jag ha värmt det på spisen men de blev så jäkla omständigt så jag sket i de!
Åker hem och äter istället! Bättre hemma! ♥
Sen ska jag åka och stooooorhandla! Jisses va gött de var att få in pengar idag!
Och jag ska försöka snåla som tusan den här månaden så man har några ören kvar nångång!
Men ska iallafall unna mig massa go mat idag! Och köpa fikon som jag har vart så sugen på! :D
Gaaah va sugen jag är på massa gött! Tur att jag åker hem och äter innan jag drar till affären annars finns det risk för att jag handlar upp hela stället! :D
 
Nu ska jag ta hand om det sista här på jobbet och sen hoppas på att man får gå hem snart! :))
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: