ThereseStrid

Lika eller inte?

När jag var hemma hos pappa i förmiddags så kollade jag igenom ett album med kort sen han var liten.
På alla bilder när han är ca 1 till 5 år så är han så lik Carro.
De är så sjukt lika i ansiktet så jag tog kort på en av bilderna och skicka till henne med texten "Men tjena Lill-Olle!". Även hon tyckte att de var lika och det var ändå ett av de sämre korten :)
Det syns så jäkla väl vem som är far till henne iallafall. Haha.
Men jag vet att det finns kort på han som bebis och nåt kort på mig som bebis oxå som vi är jädrigt lika på med :) Och en del säger att jag är med lik han nu när jag är äldre.
Jag tycker personligen att det är lite svårt att se sånt där själv, men vissa grejer ser man ju mer eller mindre :)
Vet iallafall att jag såg ett kort på mig själv här om veckan och insåg att jag såg ut som morsan då! Haha.
Det ska bli kul den dagen man kanske får egna barn och se vem den blir lik och man får ju hoppas på att det inte blir brevbäraren då iallafall! ;)
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: