ThereseStrid

Minst sagt...

Jodå torka hann det gott och väl göra.
Ja tvätten alltså!
Jag lyckades till och med "smälta" överdraget till bäddmadrassen! Torktumlaren var tydligen lite för varm och sen att jag missa symbolen där det var en torktumlare över kryssat är ju en helt annan femma! ;)
Bäddmadrassen såg till en början ut som ett tefat när jag satte på överdraget, men jag lyckades vrida och vänta och tillslut så låg den ner iallafall.
Kanske ska läsa symbolerna lite bättre nästa gång, men nu är allt tvättat och rent iallafall! ;)
Ska lägga mig och läsa i min hel rena säng! :)
God natt, Puss!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Cathrin
skriven :

Ja ibland har man lite bråttom:) och vem tittar på lapparna.?

Svar: Ja men eller hur! ;) Ska börja titta på lapparna lite oftare nu dock ;)
ThereseStrid