ThereseStrid

Mycket gött i helgen!

Hade verkligen en toppen helg!!
Fredagen blev lugn men med lite att göra ändå. Hann med ett besök i stan, såg syrran köra hoj för första gången :) Alltså hon körde inte för första gången utan jag såg henne göra det för första gången :) Sen hjälpte jag henne och Kenta med deras ved hemma och blev även bjuden på mat! :D
Väl hemma sen på kvällen så städa jag lite och bytte överdraget på sofforna, tråkigt men välbehövligt!
 
Lördagen fick det bli kalas x 2!
Kenta bjöd på tårtkalas på dagen, sen på kvällen bjöd vi kompisar + familj på överraskningskalas för han!
Och OM han blev överraskad! :D Vi lyckades verkligen och jag är så tacksam att så många kunde ställa upp i sista sekunden! :)
Och jag tror att alla var väldigt nöjda med kvällen oxå :)
Det var en toppen dag och kväll!
Det enda som blev lite dumt var väl natten när jag och Linda skulle sova hos mig egentligen! Men men bättre lycka nästa gång :)
 
Söndagen blev slapp! Linda och jag käka lite och låg och prata. Sen åkte hon hem. ( Det suger att hon bor i Årjäng! :( )
Sen beställde jag mat av Virre när hon ändå skulle hämta sin bil hos mig, men i sista sekunden avbeställde jag och fick fin söndags middag hos syrran istället!
Men jag och Kenta fick oss en utskällning före maten för vi var värre än barn sa hon :( Bara för vi var vrålhungriga och tryckte i oss chips och godis innan maten! Haha.
Men gött var det, men orkade inte äta upp :P
 
Sen att man var ledig igår gjorde ju inte saken sämre, dock tvätta jag hela dagen. Jag begriper inte hur en person kan få så jäkla mycket tvätt! Jag har en allvalig sjukdom med att tvätta alltså!
Har minst 4 maskiner varje vecka att tvätta, okej dom är inte fulla jämt. Men jag måste ändå tvätta annars blir tvättkorgen överfull!
Men tycker de är gött att alltid ha rena kläder och sängkläder! Jag är minst sagt lite petig med sånt där.
Hann även med en PW med syrran mellan tvättningen och stack då in och sa hej till Virre som vanligt när jag är ute och går :)
 
Idag sitter jag i Storfors, har 2 tåg kvar här sen ska jag bege mig till Väse, hälsa på Catten och Mille :)
Men nu ska jag nog läsa ut min bok så jag kan börja med sista Läckberg boken som jag har kvar!!!
 
Jag finns ju på Instagram oxå. Där finns även några bilder sen helgen :) theresestrid
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: