ThereseStrid

Ruggit!

Jag har blivit lite mörkrädd när jag har blivit äldre och gillar inte alls att gå ute själv när det är mörkt ute.
Dock vet jag ju att det värsta som kan hända här ute i skogen på jobbet är att jag stöter på ett oskyldigt djur.
Men var nyss ute här och skulle göra en frånskiljarmanöver och den stolpen som den sitter på ligger en bit härifrån och det är bara en kort kort kort bit dit som är nersläkt men ändå blir jag mörkrädd och skrämmer upp mig själv på den 100 meters biten typ :P
Gick och fundera på vad jag skulle göra ifall om det kom en grävling och bet mig i benet?!
Skulle jag kunna ringa och be att en kollega kom hit och bytte av mig så jag skulle kunna åka till akuten?
Jag kan ju säkert ha fått någon sjukdom av grävlingen?
Jag måste väl åka dit och få stelkrampsspruta oxå?
Eller behöver man det om det nu mot förmodan kommer en grävling och biter mig?
Jag måste väl ta stelkramp igen för den håller väl inte från när man fick den i 6an eller vad det var?
Man måste väl ta den igen?
Sen fundera jag på om jag skulle kunna gå på benet?
Isåna fall är ju det bästa att jag ställer bilen hemma och sen går till akuten?
Jag får säkert förtur på akuten, det händer säkert inte så ofta att folk kommer in och har blivit biten av en grävling?
Sen blev det ljust, jag började skratta för mig själv och gick och gjorde frånskiljarmanövern och sen gick jag tillbaka och inte fan kom det någon grävling och bet mig!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: