ThereseStrid

Skräll

Att blogg.se krånglar är ju inget ovanligt längre! :S
Kunde bara svara på en kommentar och vet i tusan vad som hände med den andra?!
Ja ja..
 
Helgen har vart TÖPPEN! Lugn och go men ändå massa nya ansikten man har träffat! :)
Fredagen vart det jobb i Sunne som sagt, fick go fika av min snälla arbetskamrat Göran innan jag åkte hem! :)
Hann med tvätt, en powernap, Bergviks besök och ett besök hos Lars och kollade på när Kenta tattuera sig.
Sen vart det hem igen på kvällen och hade en telefon konversation med Erika på ungefär 2 timmar! Vi delade åsikter om både det ena och det andra och lärde oss säkert både en och två saker på det ;)
Sen ringde Robban och ville komma förbi på "fest" som han kallade det, in kommer det 5 st av den yngre generationen och vi satt här och tjata ett tag innan de blev hungriga och ville till Mc Donalds, de får ju passa på när de är i storstan ;P
Härligt med lite spontan besök och roligt att han hör av sig till "gamla" moster ;) Han tycker att jag låter så gammal när jag säger moster så det är ju extra kul att retas :P
 
Gårdagen bestod av att ligga i sängen precis HELA dan! Kom upp vid halv 6 på kvällen efter att ha kollat på massa filmer och serie.
Upp och gjorde mig iordning och drog och käka på Agapi, jag, syrran, Kenta, Lars, Maja och Wallin.
Vi beställde in mat så det räckte iallafall :) Jäklar vad gött de var! Absolut värt ett nytt besök! :)
Och jag tror nog inte lammet smaka kofta iallafall :) Eller Carro?
Riktigt trevligt sällskap under kvällen och riktigt roliga samtalas ämnen! Gillade även att Maja hade med sin näsflöjt! Hahaha.
Efter middagen drog jag vidare på fest men blev inte långvarig där utan bestämde mig för att sängen lockade mer än krogen och tog en taxi hem. Skönt att kunna visa en ordentlig sida någon gång ;)
 
Dagen idag började med en promenad på 7 km eller nåt, ett besök i Önnerud och sen ett besök hos Hanna.
Pratade om skolan, killar, kompisar och Barcelona med Hanna, riktigt trevlig middags dejt!
Men efter maten blev vi båda så trötta så jag tackade för mig och cyklade hem och kröp ner i soffan :)
Nu ska jag göra mig klar för kvällen och kolla på serier som vanligt ;)
Natti och sov så gott!
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 cathrin
skriven :

har sagt läänge att jag ska äta där men tiden finns aldrig. men får nog göra det nu då om det va gottit:) och om inte lammet smaka kofta är det ju värt de;)

Svar: Jaa! Om du har tid och är barnledig och vill ha sällskap så säg till! ;) Det var värt de!! :D
ThereseStrid