ThereseStrid

Spontan tripp!

Planering är mitt andra namn men ibland kan även jag överraska och va lite spontan.
Gick ju av ett nattskift i torsdags morse, drog hem och sov några timmar sen kom rastlösheten vid 12 tiden typ.
Bestämde mig för att åka ner till Göteborg och hälsa på Erika och få umgås lite mer eftersom vi inte har tiden att ses själva så ofta.
Åkte ner vid vid 2 tiden så jag var nere innan kvällen.
Vi har pratat, pratat och pratat. Om allt mellan himmel och jord!
Vi har ätit god mat och bara latat oss.
Fast vi jobbade ju på hotellet i fredags så något nyttigt har vi faktiskt gjort! :) Jag fick vara mangel kärring medans Erika städade rummena.
De har fått väldigt fina rum där nu efter att de har renoverat! :)
Fick ju även träffa kusin Nicke lite oxå, men han som är rastlösheten själv och har 100 järn i elden var inte hemma värst mycket, det var ungefär bara att säga hej och hej då :P
Men summa summarum: en toppen tripp till Göteborg! Stannade ju bara 2 nätter så det var lagomt länge :)
Hann även med ett besök hos moster och Henning, dock var bara Henning hemma men det var minst lika trevligt de! :)
 
På vägen hem blev det ett stopp i Säffle och lunch med Maria!
Vi ses ju inte allt för ofta heller så det passade utmärkt att få sig lite kvalitetstid där oxå! :)
Och jag vet att allt kommer gå bra för dig gumman! ♥
Och du måste tänka på vad bra du kommer få det i Thailand!! :)
 
Väl hemma så var det rakt in i duschen sen slänga sig på soffan några timmar och slappa och se på serier.
På kvällen drog jag med Carro och Kenta till Frost och käka. Guuuuud så gött de var! Och galet mycket mat Carro och Kenta fick in! Hahaha!
 
Idag är det slappar-söndag, sängen, filmer och te är mina bästa vänner.
Men har även hunnit med ett besök hos mor där jag fick mat och matlåda ;)
Och ett besök hos far där jag blev erbjuden söt-bröd men tackade nej faktiskt! ;)
 
I morgon är jag ledig och ska spendera några timmar i tandläkarstolen hos Lars igen! Kommer kanske ett litet smakprov upp på de i morgon :)
Nu film! :)
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: