ThereseStrid

Töligt

Jag väntar på att tvättmaskinerna ska bli klara nu sen ska jag dra och handla lite mat.
Men hur töligt är det inte att alltid handla själv och alltid äta själv?! Blä!
Efter att ha pungat ut 9000:- idag på bilen så känner jag mig lite fattig och ska försöka köpa billig mat. Lyckas ofta komma hem med massa gött för flera hundra som räcker ungefär 2 dagar annars :P
Men idag blir det nog nudlar och wok! Billigt och gott! :)
Skulle gärna ha bättre fantasi och kunskap i köket så man kunde laga mer mat som går snabbt, är gott och som blir god även om man har fryst den en gång!
Men mina lektioner i hemkunskap har jag på något vis glömt bort?! Men funderar på att låna hem Charlie någon helg och låta han göra sin läxa här. Igår hade han i läxa att göra pannkakor :)
Skulle passa mig ypperligt bra att ha en liten kock i köket som inte kräver mer än sängplats, godis, lite fickpengar och världens bästa moster ;) Får nog höra med honom om det förslaget! :)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: