ThereseStrid

Upp och hoppa

När man får tummen ur och går upp i tid på morgonen så är det ju riktigt skönt!
Hann med en kopp te och bläddra igenom en katalog med kläder vid 8 snåret och sen la mig och bara njöt en stund efteråt, men traska upp vid halv 9 och drog på mig träningskläder och tog en morgonpromenad på 6 km :)
Sen fick det bli hem och duscha av sig och göra iordning frukost.
Och tänka sig att jag la mig och slappa i sängen sen igen i 45 minuter innan det bar iväg till jobbet! :)
Men det är det där med att komma upp och gå ut!
Jag har lite svårt för det där, jag tycker det är tråkigt att gå själv och kommer aldrig direkt på några nya vägar att gå.
Men när jag väl är ute och har gått 3-4 km så går det av bara farten!
Måste bara ta mig i kragen och göra det oftare! :)
 
När jag är ute och går så går jag ibland förbi områden jag skulle kunna tänka mig att bo på.
Det finns väldigt många mysiga områden i Karlstad som jag inte har tänkt på innan jag började kolla efter bostadsrätter här.
Och det finns så många fina lägenheter på Hemnet som jag skulle vilja köpa!
Men efter att man ser vad budgivningarna går upp i på dem så känns det rätt hopplöst! :P
Jag tjänar riktigt bra för det enkla jobbet jag har det vet jag, men tyvärr är ju utgifterna lika mycket som inkomsterna eftersom jag tycker om att unna mig ganska mycket just nu :P
Lägenhet får vänta ett tag men drömmen kan ju alltid finnas kvar! :)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: