ThereseStrid

Vart sitter filmrullen?

Uppdaterade Cathrin lite igår, hon hade sen tidigare en gamla mobil utan kamera i (eftersom hennes vanliga har gått sönder) men alltså utan kamera?? Jag tror att jag fick min första kamera mobil när jag var 16 eller 17?! 8-9 år sen? Snacka om att hon inte hängde med i svängarna iallafall så hon fick ta min gamla mobil, så nu har hon kamera + en jäkla massa gamla kort från mig :P haha.
Kollade igenom den innan hon tog den och jag hade sjukt mycket sms i den från förra året.
En hel del roliga och en hel del känslosamma.
Härligt att faktiskt få se att livet var bra en gång!
Det är det ju nu oxå, men självklart saknar man det där lilla extra :) Men då är det tur att man har alla små gullungar omkring sig!
Fast igår blev Milton lite tokig och bara skrek hur mycket som helst! Catten berättade att det är så han gör mest hela dagarna. Pjjuuu, tur att jag bara träffar honom några timmar åt gången ;)
Och igår var jag nog extra trött i huvudet och inte vidare social så det kanske var därför allt skrik blev lite extra jobbigt :)
 
Var även och pallade lite frukt igår så jag ska nog försöka slänga ihop en äppelpaj idag eller imorgon, man kan ju hoppas att jag lyckas bättre än vad jag gjorde med blåbärspajen sist! Haha.
Carro och Kenta var lagomt nöjda på mig då när jag tvinga dom att äta och den smaka sk*t! :)
Men nu kan jag försöka följa receptet lite bättre och inte snåla på sockret :P
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Carro
skriven :

Ja då kanske jag vågar ge det 1 chans till.... /c

Svar: Haha! Ja du får säga till när det passar med en pajfika då :P
ThereseStrid