ThereseStrid

Vitt vitt vitt

Trodde att jag var tokig i morse, eller iallafall såg jäkligt galet!
När jag var på väg till jobbet så såg jag 2 älgar vid ett skogsbryn, men det var lite galet då den ena var brun och den andra vit!
Jag blev jävligt förvånad och undra om jag verkligen såg rätt så det inte var 2 hästar jag såg.
Men efter att inte ha sett något staket eller hagen så är jag nog ganska säker på att det var älgar trots allt :P
Sen googla jag och såg att någon mer hade sett en vit älg där i somras :)
Roligt att ha sett det eftersom jag aldrig gjort det förut :) Har bara sett ett vitt rådjur :)
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Cathrin
skriven :

Visst är de coola ? Finns i årjäng har jag sett när jag vart ute på älgsafari:)

Svar: Ja jäklar vad mäktigt att se ändå! :D Jag var tvungen kolla på vägen hem så att det inte var en häst ändå, men det fanns ju ingen hage som tur var! ;)
ThereseStrid

2 Maja
skriven :

Tack så jättemycket! Ja, jag tror verkligen att alla skulle haft en Pärla. KRAM

Svar: Alla skulle verkligen haft en Pärla! :))
ThereseStrid